POLITICA DE RETURNARE ȘI RESTITUIRE

POLITICA DE RETURNARE ȘI RAMBURSARE

 Ultima actualizare 15 mai 2023

Multumesc pentru cumparaturile facute. Sperăm că sunteți mulțumit de achiziția dvs. Cu toate acestea, dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de achiziția dvs. din orice motiv, îl puteți returna pentru o rambursare completă sau numai pentru credite de magazin sau pentru schimb. Vă rugăm să consultați mai jos pentru mai multe informații despre politica noastră de returnare.

Interpretare și definiții

Interpretare

Cuvintele în care litera inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții.

Următoarele definiții vor avea același înțeles, indiferent dacă apar la singular sau la plural.

Definiții

În sensul acestei politici:

  • referiți la persoana care accesează sau folosește Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.
  • Noi (denumiti fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în prezentul Contract) ne referim la Backers Hub SRL, cu sediul la Tache Ionescu 8A - 010354 București – România .
  • Serviciul se referă la site-ul web.
  • Site-ul web se referă la site-ul accesibil de pe https://www.hoolens.com .
  • Bunurile se referă la articolele oferite spre vânzare prin Serviciu.

Comenzile înseamnă o solicitare din partea dvs. de a cumpăra Bunuri de la noi

SE INTOARCE

 Toate returnările trebuie să fie ștampilate în termen de paisprezece (14) zile de la livrare. Toate articolele returnate trebuie să fie în stare nouă și nefolosită, cu toate etichetele, etichetele și ambalajul original. 

Ce se întâmplă dacă produsul meu este deteriorat/greșit?

Echipa noastră efectuează controale de calitate adecvate pentru fiecare comandă expediată. Dacă încă ați primit un produs deteriorat sau greșit, trimiteți-ne un e-mail la: hello@hoolens.com . Veți fi informat în consecință despre următorii pași.

Notă: Vă rugăm să ambalați produsul în aceeași stare în care l-ați primit.

 Vă rugăm să faceți un videoclip despre unboxing în timp ce deschideți pachetul pentru prima dată. Vă rugăm să rețineți că videoclipul ar trebui să fie fără tăieturi sau modificări de la început până la sfârșit.

Care sunt cazurile în care pot returna un articol?

Puteți returna un articol din următoarele motive:

  • A primit un produs deteriorat.
  • A primit rama/culoarea/cantitatea greșite.
  • Dacă am făcut lentilele greșite.

Vă rugăm să rețineți:

  • Dacă trimiteți propria ramă pentru a se potrivi lentilelor, atunci în acest caz nu vom fi responsabili pentru nicio deteriorare sau stare a ramei.
  • Dacă ați primit lentilele greșite, ne pare foarte rău. Dacă acesta este cazul, vă rugăm să ne informați în termen de 14 zile și vom fi bucuroși să luăm înapoi lentilele. Taxele de retur vor fi rambursate de noi.

Care sunt articolele care nu pot fi returnate/înlocuite?

Retururile nu vor fi acceptate în următoarele condiții:

  • Dacă o solicitare este inițiată după 14 zile de la livrarea unei comenzi.
  • Lentilele sunt făcute la comandă și nu pot fi returnate.
  • Dacă ați furnizat rețetele greșite în momentul plasării comenzii.
  • Articole cu reducere sau VÂNZARE FINALĂ.
  • Returnat fără ambalajul original, inclusiv etichete de preț, etichete, ambalaj original, gratuități și alte accesorii, sau dacă ambalajul original este deteriorat.
  • Numărul de serie a fost alterat.
  • Produsul este deteriorat, rupt sau distrus intenționat.
  • Cerere de returnare sau înlocuire pentru orice produse gratuite sau gratuite.
  • Orice alte motive care nu sunt acoperite în cazurile din secțiunea anterioară. De exemplu, „Am plasat o comandă pentru un produs greșit”, „Produsul nu mai este necesar”, „Nu îmi place produsul”, etc.

Cât timp va dura până la finalizarea procesului de returnare?

Ne vom asigura că procesul de returnare este fluid și rapid. Pe măsură ce primim produsul dumneavoastră pentru returnare, vă vom procesa returnarea în termen de treizeci (30) de zile lucrătoare după o inspecție amănunțită a returnării dumneavoastră.

Din cauza scenariului actual de pandemie de COVID-19, ar putea exista unele întârzieri, dar produsul și banii dvs. sunt pe mâini sigure.

 PROCESUL DE RETURNARE

Pentru a returna un articol, vă rugăm să trimiteți un e-mail la serviciul pentru clienți la hello@hoolens.com cu îngrijorarea dvs. și videoclipul de despachetare a produsului pentru a obține un număr de autorizare pentru returnare a mărfurilor (RMA) și adresa de retur. După ce primiți un număr RMA și o adresă, puneți în siguranță articolul în ambalajul original și trimiteți returnarea prin poștă la adresa furnizată în următorul format:

 Backers Hub SRL

Attn: Întoarcere la origine

RMA#

Tache Ionescu 8A

Bucuresti 010354

România

 Vă rugăm să rețineți:

  • Veți fi responsabil pentru toate taxele de transport pentru retur. Vă sfătuim să utilizați o metodă care poate fi urmărită pentru a vă expedia returnarea.
  • Nu trimiteți pachetul prin poștă fără a primi o confirmare de la noi. Acest lucru va duce la respingerea cererii dvs. de retur și nicio rambursare/înlocuire nu va fi oferită pentru astfel de returnări.

RENUNȚAREA RESPONSABILITĂȚII: COMPANIA ARE O ECHIPĂ DEDICAȚĂ CARE VA VERIFICA PRODUSELE RETURNATE ȘI DECIZIA ACESTORA LA CEREREA DVS. VA FI FINALĂ DE ACCEPTARE SAU DE RESPINGERE. PUTEM RESPINGERE PRODUSUL RETURNAT DACĂ PRODUSUL ESTE DETERMINAT ALTE DECÂT CEEA CE ERA VIZIBIL ÎN VIDEO-UL DE DEBOXARE SAU DACĂ PRODUSUL TREBUIE UTILIZAT SAU MODIFICAT. DACĂ UN PRODUS RETURNAT ESTE RESPINS, CLIENTULUI NU VA FI EMISĂ SCHIMB SAU RASTURSARE, ȘI CLIENTUL POATE ALEGE PENTRU PRODUSUL ÎNCAPOZIT LA EI PE PROPRII COSTURI.

REGULI DE ACCEPTARE A TRANSPORTURILOR

Înainte de a accepta expedierea oricărui produs, vă rugăm să vă asigurați că ambalajul produsului nu este deteriorat sau alterat. Dacă coletul este deteriorat sau manipulat, vă rugăm să refuzați livrarea și, dacă este posibil, să faceți clic pe câteva fotografii ale ambalajului și să ni-l trimiteți, astfel încât să putem lua măsuri suplimentare. Asiguram rambursarea la o astfel de livrare refuzata sau nelivrare. Dacă în cazul în care alegeți să acceptați produsul, o veți face pe propriul risc.

CERERI DE RETURNARE REPETE

  • Ne rezervăm dreptul de a impune taxele necesare pentru rambursarea cheltuielilor de livrare dacă observăm că aveți un istoric tranzacțional de returnări repetate.
  • Ne rezervăm, de asemenea, dreptul de a face produsele ineligibile pentru returnare sau schimb, dacă observăm un istoric tranzacțional de retururi repetate.
  • Răspunderea și riscul unor astfel de returnări revin dvs. pentru a stabili cererea dvs. de returnare. înlocuirea va fi inițiată numai dacă trec prin condițiile menționate mai sus. În cazul în care produsul nu trece prin verificare și verificări, produsul vă va fi expediat înapoi, pentru care va trebui să suportați cheltuielile.

RESTITURI

După primirea returnării și inspectarea stării articolului dvs., vă vom procesa rambursarea. Vă rugăm să acordați cel puțin treizeci (30) de zile lucrătoare de la primirea articolului dvs. pentru a vă procesa rambursarea. Rambursările vor fi creditate pe metoda de plată inițială pe care ați folosit-o în timpul achiziției. Rambursările pot dura 1-2 cicluri de facturare pentru a apărea pe extrasul cardului dvs. de credit, în funcție de compania dvs. de card de credit.

De asemenea, puteți obține rambursarea sub formă de credite de magazin care vor fi creditate în portofelul dumneavoastră Hoolens.

Vă rugăm să rețineți:

  • Retururile parțiale vor avea o rambursare parțială.
  • Creditele din magazin nu pot fi încasate. Și poate fi folosit doar pentru a face achiziții pe site-ul nostru hoolens.com

Rambursări: plată dublură

Rambursarea duplicatului plății efectuate de către delegat va fi procesată prin aceeași sursă (metoda originală de plată) în 7 zile lucrătoare de la informarea clientului.

ANULARE

COMANDA Odata plasata NU POATE FI ANULATA. CU toate acestea, POATE EXISTĂ UNELE EXCEPȚII ÎN CARE PUTEM ANULA COMENZI, VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI MAI MULTE PENTRU A ȘTI MAI MULTE.

Anularea de către noi – În anumite circumstanțe, este posibil să nu ne fie posibil să acceptăm o comandă și să fim obligați să o anulăm. Ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă din orice motiv, la discreția noastră. Unele situații care pot duce la anularea comenzii includ limitări ale cantităților disponibile pentru cumpărare, inexactități sau erori în informațiile despre produse sau prețuri sau probleme identificate de departamentul nostru de creditare și evitare a fraudelor. De asemenea, putem solicita verificări sau informații suplimentare înainte de a accepta orice comandă. Vă vom contacta dacă toată sau o parte din comanda dumneavoastră este anulată sau dacă sunt necesare informații suplimentare pentru a vă accepta comanda. Dacă comanda dvs. este anulată după ce sunteți taxat, suma menționată va fi inversată la metoda de plată inițială.

ÎNTREBĂRI

Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de returnare și rambursare, vă rugăm să ne contactați la:

salut@hoolens.com

WEBSHOP-UL NOSTRU ESTE ÎNCHIS ÎN MOMENT CĂ PREGĂMĂM NOUA COLECȚIE PENTRU A FI LANSAȚĂ ÎN EXCLUSIVITATE PE KICKSTARTER pe 7 februarie